HTML

FourSeasons

Friss topikok

  • mild: És mi van az eltűntekkel? (2008.08.07. 23:05) A léleknek nincs ősz hajszála.
  • mild: nem is azért... az "igazit" érdemes cahs-ben tárolni, hogy felismerd, ha legközelebb hasonló jön..... (2008.07.22. 21:13) Kérdezd meg magadtól, hogy
  • Anni: szia, ha szereted George Eliotot, olvastál, vagy most olvasol tőle épp valamit, akkor szívese... (2008.07.16. 11:23) Hát ezért...
  • mild: Most képzeld el azt, amikor egy hasonló beállítottságú, bár néhány évvel fiatalabb antiusernek me... (2008.07.11. 12:30) Ez a nap már tönkrement...
  • mild: Köszönöm, ezt fogom mondani, amikor deresre húznak bent. (2008.07.09. 14:40) Profán igazság

Címkék

2008.02.06. 10:18 Sing Lee

Van ötleted?

Kedves „blogol" vasók! Ha valamelyikőtöknek a tarsolyában van olyan ötlet -nem érdekel mennyire szemét dolog, sőt minél aljasabb, annál jobb- amivel úgy isten igazából megtudnék szívatni egy szarszemétcsigapondrótetűpontagyúgennyes fickót, akkor kérlek benneteket, osszátok meg velem!

Aki ismer, tudja, nem szokásom az ilyen, hiszen „férget irtani undorodom", de ez a féreg most túllőtt a célon, de nagyon. Akármennyire undorodom tőle, ezt már képtelen vagyok elnézni.
Ismét szembesültem azzal a problémával, hogy a pénz, vagyon növekedése nem jár az intelligencia növekedésével. Ennek a pondrónak a növényszintű IQ-jával (fény felé fordul) ellentétben, négyzetesen nőtt a vagyona. A vagyonnövekedés indukálta benne azt az érzést, hogy a pénzén bármit megvehet kilóra. Azt gondolja, hogy neki már senki és semmi nem szabhat határt. Gátlástalanul naponta porig alázza azokat az embereket, akiknek tulképpen a vagyonát köszönheti, akik dolgoznak helyette. Annyi esze van, mint egy raklapnak, mégis ő kiabálja mindenki másra, hogy hüüüüülye (ő pontosjével persze). Eh, oldalakon át sorolhatnám, hogy mekkora féreg, de nincs értelme.
Eltökélt szándékom, hogy így vagy úgy, de megszívatom. Ehhez kérnék javaslatokat. Lécci, lécci, lécci

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://singlee.blog.hu/api/trackback/id/tr16082928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mild 2008.02.07. 21:33:44

Bocs, hogy felemlegetem, de az a a képeslapos cucc nem volt semmi... Online társkereső hirdetés feladása? Bár az ilyeneknek még az is bejönne....

Lee 2008.02.08. 10:49:15

Valami ilyesmire gondoltam én is. Gondoltam meghirdetem a használtauto.hu-n a kocsiját, és erősen feltételként szabom, hogy csak este 11 után, vagy hajnal 5 előtt lehet telefonálni. A képeslapos esethez néhány gondolat még fentebb.

mild 2008.02.08. 11:23:01

Én lakáshirdetéssel hallottam már a dolgot...

Lee 2008.02.08. 12:48:15

Tulképp min1, csak szívjon az a féreg!
süti beállítások módosítása