HTML

FourSeasons

Friss topikok

  • mild: És mi van az eltűntekkel? (2008.08.07. 23:05) A léleknek nincs ősz hajszála.
  • mild: nem is azért... az "igazit" érdemes cahs-ben tárolni, hogy felismerd, ha legközelebb hasonló jön..... (2008.07.22. 21:13) Kérdezd meg magadtól, hogy
  • Anni: szia, ha szereted George Eliotot, olvastál, vagy most olvasol tőle épp valamit, akkor szívese... (2008.07.16. 11:23) Hát ezért...
  • mild: Most képzeld el azt, amikor egy hasonló beállítottságú, bár néhány évvel fiatalabb antiusernek me... (2008.07.11. 12:30) Ez a nap már tönkrement...
  • mild: Köszönöm, ezt fogom mondani, amikor deresre húznak bent. (2008.07.09. 14:40) Profán igazság

Címkék

2009.08.03. 09:53 Sing Lee

Neked, Apu

Én a magas égre néztem, önzőn,
s nem láttam, hogy itt a földön
kihunyni készül egy gyertya-láng.
Apám elment, s ott a sírnál,
ahonnan még egyszer visszanézett,
sírtam, s nem gondoltam semmi szépet.
Most az idő már új lapot nyitott,
s a szavak miket számba adott,
megértek talán, hogy formát öltsenek.
Apu, most elmondom Neked,
amit úgyis tudtál, bízom benne,
bár nem volt szavakba öntve,
hogy erős karó voltál nékem
sorsom orkános szelében.
Hajóm alatt Te voltál a hullám,
s árbocomon a vitorla,
mi sérült életemet gyengéden
biztonságos partra sodorta.
Fészek voltál, ahová visszaszállhatott
lelkem, ez az örök vándorló madár,
s röptettél, mikor hívott a látóhatár.
Nem kérdeztem meg soha Tőled,
hogy beváltottam-e reményeidet,
mikor  kóborlásaimra indulva
arcomra csókoltál útlevelet.
Nem mondtam el soha, mit álmodtam,
pedig álmaimat is Tőled kaptam,
most már tudom, mert úgy váltak valóra
mintha abban is a Te kezed volna.
Most felnézek, és kinyitom az eget
még egy percre, hogy elmondjam Neked,
hogy megnyugtassalak, nem vagyok árva,
mert itt vagy velem, a lelkembe zárva,
s most én őrizlek, védelek,
míg felettem is elszállnak a hűtlen évek.
S mielőtt bezárulna az ég,
még két szót felkiáltanék,
mit ritkán mondtam, azután elengedlek:
Apu, szeretlek!

/Mecsek Zsuzsa/

Boldog születésnapot Apa!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://singlee.blog.hu/api/trackback/id/tr916082894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása