HTML

FourSeasons

Friss topikok

  • mild: És mi van az eltűntekkel? (2008.08.07. 23:05) A léleknek nincs ősz hajszála.
  • mild: nem is azért... az "igazit" érdemes cahs-ben tárolni, hogy felismerd, ha legközelebb hasonló jön..... (2008.07.22. 21:13) Kérdezd meg magadtól, hogy
  • Anni: szia, ha szereted George Eliotot, olvastál, vagy most olvasol tőle épp valamit, akkor szívese... (2008.07.16. 11:23) Hát ezért...
  • mild: Most képzeld el azt, amikor egy hasonló beállítottságú, bár néhány évvel fiatalabb antiusernek me... (2008.07.11. 12:30) Ez a nap már tönkrement...
  • mild: Köszönöm, ezt fogom mondani, amikor deresre húznak bent. (2008.07.09. 14:40) Profán igazság

Címkék

2006.10.04. 18:48 Sing Lee

Segítség! Hogy kell pasizni?

Basszus, basszus, basszus! Én egy akkora tökkelütött marha vagyok! Elfelejtettem hogy kell pasizni!? Ma találkoztam ismét hával és úgy viselkedtem, mint egy idióta. Pedig emilben már olyan jól ment… annyira, hogy visszavonulót kellett fújni, mert az erotika ingoványos talajára tévedtünk volna már. És nem ért váratlanul, tudtam, hogy ma találkozunk, azt hittem felkészültem. Mellesleg nem is tudom mire készültem… hiszen sem a hely, sem az idő nem volt alkalmas. (Mire is?)

A mai nap után, szerintem há leírt, mint komplett hülyét. Egyszer utánam is jött és megkérdezte, hogy most mi van, erre én, mint aki nem ért magyarul, összevissza beszéltem. Akár azt is mondhattam volna, hogy én nem beszélni magyar. Na, az legalább magyarázat lett volna a viselkedésemre. 16 évesen sem viselkedtem ilyen barom módon. Mi a franc van velem?

És most? Küldjek neki mélt és valljam be, hogy időnként átmegyek zokniba? És következő alkalommal mi lesz? Há végre egy olyan pasi, aki veszettül érdekel, erre elkúrom a lehetőséget. Várjam, hogy ő mondjon valamit? Ne várjam, és én mondjak valamit? Na jó, de mit? Hogy lehet ezt megmagyarázni, amikor én sem tudom az okát…

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://singlee.blog.hu/api/trackback/id/tr786083172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása