HTML

FourSeasons

Friss topikok

  • mild: És mi van az eltűntekkel? (2008.08.07. 23:05) A léleknek nincs ősz hajszála.
  • mild: nem is azért... az "igazit" érdemes cahs-ben tárolni, hogy felismerd, ha legközelebb hasonló jön..... (2008.07.22. 21:13) Kérdezd meg magadtól, hogy
  • Anni: szia, ha szereted George Eliotot, olvastál, vagy most olvasol tőle épp valamit, akkor szívese... (2008.07.16. 11:23) Hát ezért...
  • mild: Most képzeld el azt, amikor egy hasonló beállítottságú, bár néhány évvel fiatalabb antiusernek me... (2008.07.11. 12:30) Ez a nap már tönkrement...
  • mild: Köszönöm, ezt fogom mondani, amikor deresre húznak bent. (2008.07.09. 14:40) Profán igazság

Címkék

2008.02.27. 12:11 Sing Lee

Felköpés alá történő állás

A lelki békétlenségemet okozó tényezők egyike letudva. Maradt még ezer, de ez most mellékes. Ja, hogy ezért az egyért is qrvra megszenvedtem? Nos, vitathatatlan, hogy többszöri felköpést produkáltam, majd kivétel nélkül aláálltam.

Azzal kezdődött, hogy küldtem drtnek egy mélt, benne egy nagyon egyszerű eldöntendő kérdéssel. Vártam, vártam, de még egy hét elteltével sem érkezett rá válasz.
Aztán 19-én 21:41-kor smsben a következő „Egy_igazi_hős,_a_kurva_életbe_egy_igazi_hős..." Nem igazán tudtam értelmezni, hát válaszként 23:13-kor (nem amiatt ilyen későn, mert vártam, csak ekkor vettem észre, hogy üzi érkezett) ezt „Piszkos_kis_történet,_majd_valaki_kiássa" küldtem. 23:19-kor erre válaszként, vagy nem is, a fene se tudja, de kaptam egy kérdést, „Mit vársz tőlem?". Nem tagadom, ettől kissé foszlásnak indult a cérna bennem, de nagyon higgadtan 23:20-kor megválaszoltam „Csupán, őszinte választ a kérdésemre!" 23:27-re megérkezett a válasz. „Nem volt hazugság! Beszélhetünk még?" 23:33 némi gondolkodás után „De ugye nem most!? Jó éjt!" 23:38 „Holnap. Jó éjt!"

Aztán másnap valóban hívott -8 nem fogadott hívás!- a 9-nél felvettem. Közel 40 percet beszéltünk, de ez a 40 perc igen tanulságos volt számomra. Annyira, hogy a beszélgetésnek kezdett izzadság szaga lenni. Rájöttem, hogy ez az ember BETEG. Nem úgy ahogy én! Én szimplán, csak hülye vagyok, de a hülyékből is az a fajta, akit azért lehet szeretni. Ő beteg. Érzelmileg beteg. De legalábbis érzelmi fejlettsége egy 5 éves gyerek szintjén van. Híján van az alapvető adekvát érzelmi reakcióknak, képtelen elvonatkoztatni az őt ért korábbi sérelemtől.
Tökéletesen jó volt ez a beszélgetés arra, hogy 40 perc elteltével elképedve gondoljak vissza a több mint egy éves hallgatására, aminek nem tudtam az okát és már-már eszelősen kerestem. Végtelen nyugalom töltött el és ez a nyugalom vette át drt helyét a szívemben. Valami olyan érzés volt, mint amikor végre szemtől szemben állsz álmaid pasijával, aki veszett jól néz ki, és végre téged akar, majd megszólal és olyan büdös a szája, hogy felfordul a gyomrod.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://singlee.blog.hu/api/trackback/id/tr386082920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mild 2008.02.27. 12:45:01

És osztódással szaporodnak, vagy még gyorsabban, mert kurvasok van belôlük. Mármint a betegekbôl.

Lee 2008.02.27. 12:51:34

Szarok én bele, hogy mennyien vannak! Engem (téged, minket) kerüljenek el, és kész.

mild 2008.02.28. 21:39:41

Kapaszkodnak, mint szellemek a köztemetőben...
süti beállítások módosítása