HTML

FourSeasons

Friss topikok

  • mild: És mi van az eltűntekkel? (2008.08.07. 23:05) A léleknek nincs ősz hajszála.
  • mild: nem is azért... az "igazit" érdemes cahs-ben tárolni, hogy felismerd, ha legközelebb hasonló jön..... (2008.07.22. 21:13) Kérdezd meg magadtól, hogy
  • Anni: szia, ha szereted George Eliotot, olvastál, vagy most olvasol tőle épp valamit, akkor szívese... (2008.07.16. 11:23) Hát ezért...
  • mild: Most képzeld el azt, amikor egy hasonló beállítottságú, bár néhány évvel fiatalabb antiusernek me... (2008.07.11. 12:30) Ez a nap már tönkrement...
  • mild: Köszönöm, ezt fogom mondani, amikor deresre húznak bent. (2008.07.09. 14:40) Profán igazság

Címkék

2006.11.29. 10:09 Sing Lee

Újabb élmények fél évre

Ma hosszas győzködés után, rávettem magam, hogy meglátogassam munkahelyi büfénket. (Legutóbb májusban tudtam magam rávenni.) Augusztus 1-jén ráadásul változott az üzemeltető, mert sikeresebb pályázatot nyújtott be, mint a régi. (Ez a hivatalos állásfoglalás... valójában valakinek a valakije.) Szóval úgy gondoltam, hogy májusi látogatásom élményei fakulóban, tehát itt az ideje újabb élmények begyűjtésének. Az is a látogatás mellett szólt, hogy a tegnap dél óta kihagyott táplálékfelvétel tiltakozást váltott ki gyomromból, melynek különös morrantások formájában hangot is adott. Hát legyen meg a te akaratod - gondoltam és elhatároztam, hogy valami fornettis bizbasszal elhallgattatom.

A büfé, mintha engem várt volna, sehol egyetlen vásárló, igaz eladó sem, de ez kevésbé zavart, mert legalább szemügyre vehettem a kínálatot. Feltérképeztem a bizbaszra irányuló lehetőségeket és 10 dkg kolbászos és 1 db csirkemájas akárminél döntöttem. Szerintem az eladó leselkedhetett, mert mire ezt kitaláltam megjelent és mézes-mázas (de utálom!) stílusban tudakolta, hogy mit adhat. Előadtam neki azt amit az imént gondolatban elhatároztam. Ekkor még azt hittem, hogy a következő az lesz, hogy fizetek és távozom. Ehelyett a következő párbeszéd következett:

Ő: Kolbászost?

Én: Igen.

Ő: 10 dekát?

Én: Igen.

Szünet

Ő: Csirkemájast?

Én: Igen.

Ő: 1 darabot?

Én: Igen.

Ő: Más egyebet?

Én: Neeeem, köszönöm! - na ez eléggé riadtra sikerült, mert addigra már elhatalmosodott rajtam a menekülési vágy. Nem akartam mást, csak kitépni a kezéből a zsákmányt és magam mögött hagyni ezt az idiótát.

Végre fizettem és a lehető leggyorsabban elhagytam a terepet. A szobámba érve, letettem a két bizbaszos zacskót, miközben azon agyaltam, hogy melyik tartalmát pusztítsam el előbb. A 10 dekásra esett a választás, ami emlékezetem szerint kolbászosnak kéretett, és melyet a feltett kérdés hatására meg is erősítettem. Nos, ehhez képest a 10 dekásban meggylekváros volt. Ekkor a reményt még fel nem adva nyúltam az 1 darabos után, de a remény az első harapással együtt tovaszállt. A csirkemájas helyett káposztásat rejtett a zacsi.

Csak halkan jegyzem meg, hogy vannak olyanok, és nem is kevesen, akik nap mint nap ebben a büfében vásárolnak. Lehet, hogy élnek halnak a meglepetésekért? Vagy nem? De akkor meg miért pont én, nekem, velem?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://singlee.blog.hu/api/trackback/id/tr86083116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása