HTML

FourSeasons

Friss topikok

  • mild: És mi van az eltűntekkel? (2008.08.07. 23:05) A léleknek nincs ősz hajszála.
  • mild: nem is azért... az "igazit" érdemes cahs-ben tárolni, hogy felismerd, ha legközelebb hasonló jön..... (2008.07.22. 21:13) Kérdezd meg magadtól, hogy
  • Anni: szia, ha szereted George Eliotot, olvastál, vagy most olvasol tőle épp valamit, akkor szívese... (2008.07.16. 11:23) Hát ezért...
  • mild: Most képzeld el azt, amikor egy hasonló beállítottságú, bár néhány évvel fiatalabb antiusernek me... (2008.07.11. 12:30) Ez a nap már tönkrement...
  • mild: Köszönöm, ezt fogom mondani, amikor deresre húznak bent. (2008.07.09. 14:40) Profán igazság

Címkék

2006.09.05. 15:07 Sing Lee

Álomsláger

Az Origo megszavaztatta az "álomslágert", ami 4 havi folyamatos szavazási lehetőség eredménye képpen az "Elmegyek" című Máté Péter nóta lett. Viszont az alábbi megjegyzésre felkaptam a fejem: aszonggya, hogy ...bla-bla-bla nem meglepő az "Elmegyek" győzelme, "ugyanis már az Álomsláger előtt is nyilvánvalóan az ország egyik kedvenc slágere volt, és nemcsak a mai ötvenes-hatvanas generáció körében". MI VAN? Ez egy 1975-ös születésű nóta! Megboldogult 17 éves koromban -amikor egyébként is zűrös időmet éltem, igaz azóta is, de mindegy- a konyha és a fürdőszoba között jövet-menet azt danásztam (? :o), hogy "Elmegyek, elmegyek, milyen úton indulok..." befejezni nem tudtam, mert anyám lesikította a hajam, hogy "Hova mész te? Nem mész sehova!" És ebben maradtunk. Ő legalábbis, mert én ahogy leszállt az este, dobbantottam és határozottan állíthatom, hogy konkrétan tudtam, hogy milyen úton indulok...  (Lefelé vitt, ritkábban fel.)

Kis kitérő után, még mindig ott tartok, hogy milyen ötvenes-hatvanas generációról van szó??? Könyörgöm, 1 hete igazoltam a 40-es klubba.  

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://singlee.blog.hu/api/trackback/id/tr806083196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása