HTML

FourSeasons

Friss topikok

  • mild: És mi van az eltűntekkel? (2008.08.07. 23:05) A léleknek nincs ősz hajszála.
  • mild: nem is azért... az "igazit" érdemes cahs-ben tárolni, hogy felismerd, ha legközelebb hasonló jön..... (2008.07.22. 21:13) Kérdezd meg magadtól, hogy
  • Anni: szia, ha szereted George Eliotot, olvastál, vagy most olvasol tőle épp valamit, akkor szívese... (2008.07.16. 11:23) Hát ezért...
  • mild: Most képzeld el azt, amikor egy hasonló beállítottságú, bár néhány évvel fiatalabb antiusernek me... (2008.07.11. 12:30) Ez a nap már tönkrement...
  • mild: Köszönöm, ezt fogom mondani, amikor deresre húznak bent. (2008.07.09. 14:40) Profán igazság

Címkék

2007.09.17. 08:29 Sing Lee

Én feladom...

Nem hiszek Istenben, de reméltem, hogy ő hisz bennem... Nos, mára ez a feltevésem kezd végérvényesen szertefoszlani, időről időre tévedhetetlen bizonyítékát adja, hogy sokkal előbb hinne Kiszel Tündében, hogy egyszer megjön az esze, mint bennem.

Annak ellenére, hogy még bő 3 hónap hátravan a 2007-es évből, nyugodt szívvel hirdetek eredményt „az év legnagyobb balekja" versenyben. Nem önszántamból indultam, de közlöm mindenkivel, hogy megnyertem, így mindenki, aki hajtott a dobogó legfelső fokára, hát lazítson, mert leszorítottam. Behozhatatlan előnyre tettem szert az alábbi történetemmel.

Találkoztam egy pasival (nevezzük M-nek :o( - tudom, ebben még nincs semmi rendkívüli, de újra találkoztunk, és újra, és újra. Hogy ő milyen pasi? Először is, amit már az elején tisztáztunk, hogy nincs feleség, barátnő, így nincs bujkálás, éjjeli titkos telefonok, kódolt SMS-ek, virágnyelv és hasonlók, amit egyszerűen nem bírok. Ezt bizonyítandó a NEVEM írta be a telefonjába a számom mellé és nem valami lehetetlen, pl. „Béla a szőnyeges" megnevezés alatt futottam. Politikailag azonos oldalon állunk, mindketten imádjuk az állatokat (nem ezzel a jelzővel illetett embereket!), APP lemezeit betéve tudja ő is, nem gondolja, hogy a Xara Picasso K. Sarah-nak írandó és hogy P. Picasso lánya az említett, az étterembe nem nyitotta ki előttem az ajtót és nem próbált betuszkolni maga előtt elégedett pofával, hogy ő milyen udvarias. Ápolt, de nem metroszexuális, és eszeveszetten sármos. Jó volt vele moziban (a filmből nem sokat láttam), jó volt vele a könyvesboltban (ott csak szemkontaktus volt, de azt is nagyon izgatóan tettük), az étteremben már annyira forrt a levegő, hogy ha azt mondja, itt és most az asztalon, csak némán bólintottam volna. A csókcsatákról, csak annyit, hogy csináltuk utcán, kocsiban, lépcsőházban, étteremből kilépve, és mint fentebb említettem moziban. Ez utóbbi mondhatom, profi meccs volt. Meg is volt az eredménye, mert a szám olyan volt, mint Annácskáé feltöltés után.

Aztán az ominózus este... nála. Bor -pedig esküszöm, nem is szeretem a bort-, zene és a már említett heves intenzitású csókok, minden adott volt a folytatáshoz....

Még most is elképedek, és csak az dörömböl a fejemben, hogy ez nem lehet, ilyen nincs, és miért pont velem. Tehát, nem volt folytatás, mert értetlenségemet látva, bűnbánó pofával bevallotta, hogy ő meleg. Amit akkor éreztem, azzal nyertem el a 2007-es év legnagyobb balekja címet. Azért megkérdeztem, hogy akkor ezt mégis, hogy gondolta. Erre ő elmondta, hogy nagyon szeret velem lenni, de úgy, mint egy testvér. De a testvérével nem szokott az ember ilyen heves csókokat váltani. Erre csak annyit mondott, azt gondolta talán menni fog a csókon túl is, de kiderült, hogy mégsem. Ez az igazi pofára esés! Hogyan tovább???

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://singlee.blog.hu/api/trackback/id/tr286082958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mild 2007.09.17. 17:34:29

Mondd, hogy viccelsz...

Lee 2007.09.18. 08:37:43

Szerinted ilyen szánalmas a humorom??? A következő "vicc" lehet, hogy egy szadista lesz? :o(

mild 2007.09.18. 09:29:34

Rúgd ki a picsába a forgatókönyvírót....ez nem a neked való film.

Lee 2007.09.18. 12:48:40

O.K., de talán nem benne van a hiba, én vagyok tehetségtelen! És mint tudjuk, a tehetségtelen emberek a legjobb forgatókönyvből készült filmet is elkúrják.

mild 2007.09.18. 16:35:57

Fordítsd meg: futóhomokra még a legtehetségesebb építész sem tud biztonsággal építkezni... Vagy: megmon'ta már a Müllepéter is, droidok vagyunk. Igaz, ő a földönkívüli kifejezést használta...
süti beállítások módosítása