HTML

FourSeasons

Friss topikok

  • mild: És mi van az eltűntekkel? (2008.08.07. 23:05) A léleknek nincs ősz hajszála.
  • mild: nem is azért... az "igazit" érdemes cahs-ben tárolni, hogy felismerd, ha legközelebb hasonló jön..... (2008.07.22. 21:13) Kérdezd meg magadtól, hogy
  • Anni: szia, ha szereted George Eliotot, olvastál, vagy most olvasol tőle épp valamit, akkor szívese... (2008.07.16. 11:23) Hát ezért...
  • mild: Most képzeld el azt, amikor egy hasonló beállítottságú, bár néhány évvel fiatalabb antiusernek me... (2008.07.11. 12:30) Ez a nap már tönkrement...
  • mild: Köszönöm, ezt fogom mondani, amikor deresre húznak bent. (2008.07.09. 14:40) Profán igazság

Címkék

2007.02.21. 12:55 Sing Lee

Jól felhúztam magam...

Utálom, hogy Magyarországon a szolgáltatók az ügyfelek tudatlanságára, birkaságára építenek és ebből adódóan gátlástalanul mindent meg is tesznek. Hát velem aztán nem!

A tegnap kézhez vett levél így kezdődik: Sajnálattal vettük észre... Ez már itt sántít, mert nem ők, hanem ÉN vettem észre, de erről majd sorjában.

Szóval a történet 2006. májusára nyúlik vissza. Nem tévedés, igen, május. Ekkor vetemedtem arra -bár ne tettem volna-, hogy egy a nevemen lévő, de használaton kívüli SIM kártyától megváljak, ennek okaként befáradtam a szolgáltató x városban lévő bemutatótermébe.

A kurva sorszámkérő automatával már gondjaim támadtak, mert természetesen olyan szolgáltatás nem szerepelt a listán, amit én szerettem volna. Mindegy, kiválasztottam egy általam témában közelinek ítélt ügyintézésformát és kaptam egyet. Röpke 30-40 perces várakozás után rám került a sor. Aztán mégsem, mert közölte a pasi, hogy nem jó szolgáltatást választottam és ő ezzel nem foglalkozik, kérjek másikat. Kértem, újra vártam, végre én következtem. Az ügyintéző közölte, hogy az előző időszak kiegyenlítése még nem történt meg, így azt fizessem be a pénztárba. Mondom, hogy de megtörtént és mutatom neki a feladóvevényt. Erre ő közli, hogy az nem jó, mert csak úgy tud intézkedni, ha a rendszerben is kiegyenlítésre kerül a tartozás. Választhattam: vagy visszamegyek néhány nap elteltével (amikor feltehetőleg már látszik a befizetés), vagy most befizetem a pénztárba. Az első variációról szó sem lehetett, mert tudtam, hogy ezt a cirkuszt még egyszer nem csinálom végig, tehát maradt a befizetés. Frankón befizettem ismét a számlám. Ez után kis gépbe valamit bepötyögés, kis nyomtatás, és kész. Megszabadultam a fölösleges kártyámtól. Mondom a pasinak, hogy most a duplikálódott befizetéssel mi lesz. Mondja, hogy a következő kiküldött csekket ne fizessem be, csak a különbözetet utaljam, ha meg kevesebb, akkor majd ők korrigálják a következő számlában. O.K. Jött a következő számla, ami kevesebb volt, mint a befizetett, tehát nem fizettem be, de maradt különbözet, amire ugye a pasi azt mondta, hogy majd ők korrigálják. Persze nem tették meg. Toltam magam előtt a "túlfizetést". Nem volt egy jelentős összeg, különösen nem foglalkoztam vele. Ami jött, befizettem. Novemberben (!!!) azonban feltűnt, hogy a számla alján lévő "fennmaradó egyenleg" összege megváltozott. A késedelmi kamatok információhoz viszont a "nincsenek késedelmes fizetések" szöveg tartozott, így hát puszta kíváncsiságból kaptam a telót és felhívtam az ügyintézőt. A szokásos if függvényt kiértékelő algoritmus után eljutottam a várjon a kezelő jelentkezéséig géphangig, amikor is vártam vagy 10 percet -már kurvára unva a zenét- mire végre jelentkezett a csaj, akinek azonnal lesikítottam a haját a várakozás okozta felfokozott idegállapotomban. Kérdésemre, hogy mi a fasz az az egyenleg, meg mitől annyi, amennyi, riadtan közölte, hogy azonnal megkérdi a számlázós kollégákat. Ismét várakozás, ami nemhogy lenyomta volna adrenalin szintemet, de még inkább fellökte. A csaj válasza nem kevésbé. A kollégák válaszát tolmácsolta, miszerint nem történt meg egy befizetés. Nocsak!? Arra a kérdésemre, hogy a "nincsenek késedelmes fizetések" mire vonatkozik, nem tudott válaszolni. Ekkor egy kicsit megenyhültem és erősen kutattam emlékeimben, hogy vajon mikor nem fizettem. Mindegy, abban maradtunk, hogy átutalom. Aztán otthoni kutakodásom eredményeként kiderítettem, hogy valóban hiányzik egy befizetés. A júliusi! Ez a beszélgetés novemberben történt az októberi időszakra vonatkozóan.

Nem akarom szépíteni a dolgot, de csak nem utaltam át, tök mindegy, hogy miért nem.

Tegnap kapom a levelet egy olvashatatlan aláírású pasitól, hogy sajnálattal vették észre, hogy egy OKTÓBERI számlával elmaradásom van. Hö??? Aztán rájöttem... Novemberben telóztam és az októberi számlára hivatkozva kérdeztem, hogy mi a rák az az egyenleg. Mellesleg nem értem, hogy akkor miért nem akkor eszméltek és küldték a levelet. Mindegy. Aztán amin még felhúztam magam, hogy a "levél keltezésétől számított 20 napon belül fizessek". Ebben az a szép, hogy a levél keltezése 14-e, tegnap meg 20-a volt! Ennyi idő alatt az Amazontól is megkapom a rendelt cuccost Angliából!

Mára lehiggadtam és reggel átutaltam a tartozásom, ami nincs kompenzálva a túlfizetésemmel és nem akkor keletkezett, amire hivatkoznak. Más bajom nincs.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://singlee.blog.hu/api/trackback/id/tr106083061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása