HTML

FourSeasons

Friss topikok

  • mild: És mi van az eltűntekkel? (2008.08.07. 23:05) A léleknek nincs ősz hajszála.
  • mild: nem is azért... az "igazit" érdemes cahs-ben tárolni, hogy felismerd, ha legközelebb hasonló jön..... (2008.07.22. 21:13) Kérdezd meg magadtól, hogy
  • Anni: szia, ha szereted George Eliotot, olvastál, vagy most olvasol tőle épp valamit, akkor szívese... (2008.07.16. 11:23) Hát ezért...
  • mild: Most képzeld el azt, amikor egy hasonló beállítottságú, bár néhány évvel fiatalabb antiusernek me... (2008.07.11. 12:30) Ez a nap már tönkrement...
  • mild: Köszönöm, ezt fogom mondani, amikor deresre húznak bent. (2008.07.09. 14:40) Profán igazság

Címkék

2007.01.24. 10:15 Sing Lee

Downgrade

Hű, de sok minden összegyűlt az elmúlt napokban. Már az is sok, ami hamarjában eszembe jut, de még több, ami a feledés homályába vész.

Természetesen az egyik legfontosabb gondolatlefoglalóm Dr.T.

Pénteken lesz 2. hete, hogy verbális kapcsolatunk megszűnt. Egyszerűen nem tudom mire vélni a hallgatását. Tudattam vele, hogy fontos nekem, erre kaptam válaszként azt a szívmelengető "Mo Cuishle" tartalmú sms-t. Ezt egyetlen beszélgetés követett, és azóta csend. Azaz időnként kapok tőle mailt, benne vicces csatolt pps, vagy valami kép, de mit kezdjek vele? A vihar estéjén küldtem egy sms-t, hogy vigyázzon magára a viharban (is), de mint ahogy másra sem, erre sem kaptam választ.

Lehet, hogy ez valami próbatétel, hogy ki bírja tovább a hallgatást? Mindenesetre, ha az, akkor elég hülyeség!

Gondoltam arra is, hogy megijedt attól, hogy elmondtam, hogy fontos nekem, de akkor miért küldte, amit küldött. A legjobb lenne tisztázni, ki és miként értelmezte a leírtakat!

Leginkább az zavar, hogy nagyon nem látok tisztán. Nem én kezdtem ezt a kapcsolatot - nem mintha ez valamin is változtatna - én viszonylag nyugodtan éltem a sivár és unalmas életem, de megvoltam a magam világában. Hazudnék, ha azt állítanám, hogy készültem kitörni. És akkor egy szerencsétlen véletlen - amit azóta egyszer már szerencsésre értékeltem át  - folytán, jött ő, és feldúlta a maga kedvességével, lenyűgöző intelligenciájával az én mocsaram. Nem tagadom, hálás vagyok érte, és mégcsak nem is okolnám, ha azt mondaná, hogy beleunt az én mocsaramba.

Miért számít akkora elvárásnak az, hogy korrektül kell(ene) befejezni egy kapcsolatot? Ráadásul ezt még az elején tisztáztuk, tudja, hogy nem vagyok hisztis. Elfogadom, elfogadnám a döntését. De ez, hogy egyik napról a másikra elhallgatok, ez számomra NEM korrekt befejezése egy kapcsolatnak.

Sajnos (?) képtelen vagyok arra, hogy sms-sel, mail-lel bombázzam hallgatásának okát keresve. Miért mondana bármit is, ha magától eddig nem tette...

És leginkább miért gondolom, hogy azok a játékszabályok, amiket én betartok, másokra is vonatkoznak, és ösztönzi őket, hogy az adott szabályok szerint játsszák az életjátékot?

Az a baj, hogy túl realista vagyok, vagy túl idealista, túl sokszor gondolkodom, túl sokszor nem gondolkodom, túl határozott vagyok, túl határozatlan vagyok. Nos ennyi hibával, nincs is min csodálkozni!

Összegezve: 3 hónap nem olyan nagy idő, még nem felejtettem el Dr.T. előtt élt életem. Hát majd most elkezdem a visszaélést abba formába. Verzióváltás következik. Downgrade-lek 1.1-ről 1.0-ra.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://singlee.blog.hu/api/trackback/id/tr876083082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mild 2007.01.25. 17:12:36

Én azt vettem észre, hogy a játékszabályok random változnak. A másik oldalon. Miközben én még jáccom a klasszikot...
süti beállítások módosítása