HTML

FourSeasons

Friss topikok

  • mild: És mi van az eltűntekkel? (2008.08.07. 23:05) A léleknek nincs ősz hajszála.
  • mild: nem is azért... az "igazit" érdemes cahs-ben tárolni, hogy felismerd, ha legközelebb hasonló jön..... (2008.07.22. 21:13) Kérdezd meg magadtól, hogy
  • Anni: szia, ha szereted George Eliotot, olvastál, vagy most olvasol tőle épp valamit, akkor szívese... (2008.07.16. 11:23) Hát ezért...
  • mild: Most képzeld el azt, amikor egy hasonló beállítottságú, bár néhány évvel fiatalabb antiusernek me... (2008.07.11. 12:30) Ez a nap már tönkrement...
  • mild: Köszönöm, ezt fogom mondani, amikor deresre húznak bent. (2008.07.09. 14:40) Profán igazság

Címkék

2006.09.25. 12:00 Sing Lee

Egy a jelszónk! A béke?

József Attila is megmondta már a szelíd jövőre vonatkozó kívánalmait, hát idézem:

„…mely e multnak már adósa szelíd jövővel - mai magyarok! ... Én dolgozni akarok. Elegendő harc, hogy a multat be kell vallani.”

Na erről van szó! Hogy lesz itt szelíd jövő, amikor egy olyan valaki akarja megmondani a frankót, aki még az életben nem dolgozott? Egy ilyen ember ne akarja rávenni az embereket, hogy menjenek az utcára és játsszák el a forradalmat. Mert egy nagy szart volt ez forradalom! Az nem forradalom, hogy 200 millás kárt csináltak. Az értelmetlen rombolást mindig a gyengeség jelének tartottam!!!

Azt mondja, hogy Magyarország lakossága nem tűri tovább a kormány hazugságait. Na most akkor vagy nem tartozom Magyarország lakosságához vagy hazudik a nevemben. Ne tedd Viktor!

Bevallom, kibaszottul nem értettem egyet anno a Fidesz-kormány intézkedéseivel mégsem vonultam soha az utcára. Nem toboroztam tömeget, nem énekeltem a székely himnuszt, nem lengettem Árpádsávos lobogót, nem tűztem magamra kokárdát (már-már március 15-én sem, mert egyszerűen elmosódott a kokárda jelentése), nem törtem-zúztam ész nélkül. Ettől még kurvára nem értettem egyet az akkori kormány politikájával!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://singlee.blog.hu/api/trackback/id/tr716083187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása