HTML

FourSeasons

Friss topikok

  • mild: És mi van az eltűntekkel? (2008.08.07. 23:05) A léleknek nincs ősz hajszála.
  • mild: nem is azért... az "igazit" érdemes cahs-ben tárolni, hogy felismerd, ha legközelebb hasonló jön..... (2008.07.22. 21:13) Kérdezd meg magadtól, hogy
  • Anni: szia, ha szereted George Eliotot, olvastál, vagy most olvasol tőle épp valamit, akkor szívese... (2008.07.16. 11:23) Hát ezért...
  • mild: Most képzeld el azt, amikor egy hasonló beállítottságú, bár néhány évvel fiatalabb antiusernek me... (2008.07.11. 12:30) Ez a nap már tönkrement...
  • mild: Köszönöm, ezt fogom mondani, amikor deresre húznak bent. (2008.07.09. 14:40) Profán igazság

Címkék

2006.09.04. 09:30 Sing Lee

Kitüntettek

Annyira zsufis 3 elmúlt nap van mögöttem, hogy csuda. Nem nekem való ez az ünneplés, különösen nem, ha engem ünnepelnek. Valahogy nem tanultam meg lekezelni ezeket a dolgokat az évek során. Azt meg, hogy kitüntetésben részesüljek, amit össznépi ceremónia keretében adjanak át, pláne nehezen viselem. Brrrrr...

Függetlenül attól, hogy eszméletlen pörgős napok voltak és állnak előttem, jó érzés. Jó, hogy amikor reggel felkelek tudom a dolgom. Reggel várt két mél. Igaz, KÁ még csütörtök délután küldte, csak nem volt időm elolvasni, P üzenetéről meg már le is mondtam, ezért ért meglepetésként. Ígéretes két üzenet, majd kiderül, mi lesz a folytatás.

Szombaton újabb haláleset történt. A 3 halgyerekből, már csak ketten élnek. Ismét a kurva akvárium az oka. Ugyanis visszakaptam a 4. hete "szervizelés alatt álló" szűrőm, minek hatására berendeztem ismét az akváriumot és nagy boldogan visszaraktam a maradék 3 halat. Talán annyira élvezték a szuper kérót, hogy a nagy boldogságban egyikőjük kiugrott, amit természetesen későn vettem észre. Szegény, egész eddigi életét egy 5 l-es üvegben töltötte, és amikor végre boldogan élhetett volna, meghalt. Ez olyan szomorú...

Aggódom FK-ért. Annyira helyre kellene tenni a lelkivilágát! Most erősen szervezem, mikor tudok időt szakítani orvoslására.

Gesztenyéről nem tudok semmit. Megkeressem? 2 fia fellelhető a wiwen. Gondoltam kerülővel próbálkozom, de ők nem is ismernek. Annyira gáz, mert majd megdöglök Gesztenye után, viszont ez  a megoldás nem az én műfajom...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://singlee.blog.hu/api/trackback/id/tr556083198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása